Je verantwoordelijkheden

 

 

Je profiel

 

  • Je bent de referentie voor P&L binnen Transport en je rapporteert aan onze Strategic Business Improvement Manager
  • Je formuleert tactische oplossingen die verband houden met P&L (winst of verlies) en alle verwante thematieken, in jouw hoedanigheid als expert en zorgt voor een beschikbaarheid van inzichtelijke informaties en adviezen op zowel punctuele als structurele vragen van interne en externe stakeholders, teinende een zo groot mogelijke transparantie in de processen en voorspelbaarheid van de resultaten op het vlak van rendabiliteit en kosten te garanderen met betrekking tot de betroffen materies en onderwerpen.
  • Je werkt proactief en met impact mee aan de uitwerking van strategische concepten en ideeën door het uitwerken van financieel onderbouwde businesscases
  • Binnen alle transport(gerelateerde) projecten ben je verantwoordelijk voor de financiële kpi’s die je in duidelijke dashboards giet om zodoende jouw pertinente adviezen zelf te kunnen formuleren. Dit impliceert het uitbouwen van een breed netwerk naar alle relevante stakeholders, zowel binnen Supply Chain, Logistics, NFR, en andere diensten.
  • Je maakt de cost forecast op voor de Monthly Business Review, optimaliseert deze en communiceert hierover rechtstreeks naar alle relevante stakeholders,zowel intern als extern.
  • Je bent verantwoordellijk voor het budgetopmaak en onderhoud
  • Rekeninghoudend met de input van alle relevante stakeholders, werk je een budget en begroting uit voor de ganse Transportafdeling, met oog voor rendabiliteit, efficiëntie, klantentevredenheid en duurzaamheid. Je voorziet ook in regelmatige updates van de forecast zodat er zich geen verrassingen voor doen, maar tendenzen proactief in kaart worden gebracht. Aan de hand van pertinente sleutelindicatoren realiseer je duidelijke en toegankelijke inzichten.
  • Je stuurt hiërarchisch de Invoicing Specialist aan en draagt de eindverantwoordelijkheid over de correctheid van de facturatieverwerking. Je streeft er naar om deze verwerking voortdurend te optimaliseren en te vereenvoudigen voor onze klanten.

 

 

  • Je bent perfect tweetalig Nederlands en Frans
  • Je hebt een Bachelor diploma (financieel gebied)
  • Je hebt 2 tot 3 jaar relevante werk ervaring
  • Je hebt kennissen in fianciële/boekhouding
  • Je hebt ervaring in proces-en KPI management 
  • Je bent stressbestendig, resultaat en problem-solver
  • Doorgedreven analytische en synthetische skills
  • Je hebt een goede organisatie en je bent flexibiel

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, nettovergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s. Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!