Je verantwoordelijkheden

We zijn op zoek naar een TEAM COÖRDINATOR OUTBOUND (m/v) voor onze vestiging te Ninove die instaat voor het:

  • Coördineren en instaan voor de dagelijkse activiteiten van een team van arbeiders en (logistiek) bedienden binnen één shift teneinde het logistiek proces en de planning te kunnen realiseren volgens de vooropgestelde doelstellingen.
  • Plannen, organiseren en bijsturen van de taken van een team logistieke medewerkers en ter beschikking stellen van de nodige middelen teneinde de vooropgestelde objectieven op een efficiënte en kostenbewuste manier te behalen.
  • Aansturen en motiveren van arbeiders en (logistieke) bedienden (geven van feedback, evalueren, bijsturen, …) teneinde de goede werking, productiviteit en ontwikkeling te garanderen.
  • Opvolgen en analyseren van de kwaliteit- en productiviteitsindicatoren van het team en opstellen van individuele actieplannen indien nodig, teneinde de operationele werking van het team in goede banen te leiden.
  • Waken over de correcte toepassing van alle bestaande operationele en ondersteunende processen (bv. veiligheid, hygiëne, …) binnen het team, deze op continue basis in vraag stellen en actief meewerken aan verbeteringsprojecten teneinde efficiënt werken te verzekeren en daarnaast een veilige, aangename werkomgeving te garanderen.
  • Communiceren met het eigen team (Team Connect, dagstart, …), met andere teams binnen het eigen DC, met andere departementen (bv. Aankoop, Safety, HR, …) en met externe partners (bv. leveranciers,…) en onderhouden van constructieve informele contactenmet sociale partners teneinde een goede informatieoverdracht te verzekeren en een positieve samenwerkingsrelatie op te bouwen.
  • Onthalen van de nieuwe medewerkers binnen het team, coördineren van de vlotte integratie en spelen van een proactieve rol in de ontwikkeling van de medewerkers (opleidingen, on-the-job-training, …) teneinde een team uit te bouwen met goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers.
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt bij vragen of problemen van medewerkers en doorverwijzen indien nodig teneinde medewerkers optimaal te ondersteunen.
  • Pro-actief inspelen op onverwachte situaties of problemen (bijv systeemincident, brandalarm, ernstig arbeidsongeval,…), deze oplossen of escaleren indien nodig teneinde de continuïteit van de dienst te garanderen.

Je profiel

  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Je bent een échte people manager.
  • Je houdt ervan om in interactie te gaan met andere mensen en bent in staat om op een constructieve manier oplossingen te vinden bij conflicten.
  • Je bent een teamplayer en je neemt graag de nodige initiatieven.
  • Bij onvoorziene omstandigheden ben je creatief in het zoeken naar oplossingen en dit steeds in samenspraak met de andere teamleden.
  • Gelet op het belang van de continuïteit dien je je prestaties bij voorkeur te verrichten op voltijdse basis (36u/week).
  • Uuurooster: 12u32 – 20u00.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!