Je verantwoordelijkheden

De high fives, de positieve resultaten, de wij-kunnen-dit-momentjes en het gedurfde idee dat werkt: het start bij jou. Want met jouw passie, behulpzaamheid en oog voor eenvoud stimuleer jij elke dag een gezonde en positieve levensstijl bij onze klanten. En zorg je ervoor dat onze winkels efficiënt én met de glimlach hun doelen bereiken.

Als assistant sta je in voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van het Talent & Organization team voor de gedefinieerde scope (Retail of logistiek). Je biedt operationele ondersteuning teneinde de nodige voorwaarden voor de realisatie van de T&O objectieven te optimaliseren en dusdanig onze medewerkers te ondersteunen in hun ontwikkeling.

  • Organisatie en administratief beheer van Talent & Learning initiatieven  : Plannen en organiseren van de associate development programma’s en –initiatieven voor de gedefinieerde scope : opnemen van de volledige logistieke ondersteuning van de opleidingsprogramma’s en talentprocessen/-initiatieven (performance management, development plans, onboarding, jobtechnical skills & development trajecten, leadership development, succession planning, etc). Dit houdt zowel de planning en organisatie, communicatie (t.a.v. interne klant, team, providers e.a. stakeholders), administratieve opvolging na training in, teneinde een efficiënte en klantgerichte administratie te verzekeren. Je staat tevens in voor de lay-out van het didactische materiaal.
  • Klantgerichte communicatie en opvolging (service level optimaliseren) : Fungeren als eerste aanspreekpunt  van de business (vb. i.v.m. planning, evaluaties, ad hoc vragen…).  Als aanspreekpunt voor learning vragen van onze interne klant verzeker je een kwalitatieve en klantgerichte dienstverlening en nauwkeurige opvolging van hun vragen.  
  • Administratief beheer in LMS : Je staat in het het optimaal administratief beheer van talent en learning programma’s in ons LMS. Je laat je hierin adviseren door de cross scope administratieve spoc, zijnde  de Learning Assistant, teineinde de nodige functionaliteiten onder de knie te krijgen en de nodige kennis inzaken nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Je staat mee in voor de optimalisatie van dit platform (administratief)  teneinde de (leer)ervaring zo klantvriendelijk mogelijk te maken.
  • Samenwerking/informeren team : Informeren en nauw samenwerken met de collega’s van AD team zodat de nodige informatie wordt uitgewisseld  om de organisatie & opvolging van het talent & learning programma’s, processen en projecten bij te sturen volgens de business needs en volgens de meest adequate methode. 
  • Relatie management :  Interne en externe relaties op het gebied van HR tot stand brengen en handhaven met het doel alle stakeholders optimaal met elkaar te laten samenwerken.

Je profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma.
  • Je hebt een sterke interesse in Learning & Development.
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans. Kennis van het Engels is een plus.
  • Je hebt uitstekende communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je beheerst de werkmiddelen van MS Office (Outlook, Word, Powerpoint en Excel). Kennis van SAP en de systemen van Learning & Development is een plus. Een eerste administratieve ervaring is een pluspunt.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd. Je bent klant- en resultaatgericht.
  • Je staat open voor verandering. Je bent dynamisch en positief ingesteld.
  • Je hebt doorzettingsvermogen en bent stressbestendig. Je bent in staat prioriteiten te stellen.

Ons aanbod

Je komt terecht in een stabiel bedrijf dat deel uitmaakt van een ijzersterke groep. Een bedrijf van Belgische oorsprong met een rijke geschiedenis. Duurzaam ondernemen en bouwen aan een gezonde levensstijl staan bij ons voorop.

We bieden je de kans om mee aan het stuur te staan van een organisatie in volle verandering. Je krijgt talloze opleidingen en ruimte om door te groeien. Je kan rekenen op een competitief loon met een uitgebreid pakket extralegale voordelen.