Je verantwoordelijkheden

Voor de periode van 5/02/2024 – 6/05/2024 zijn wij op zoek naar gemotiveere zaterdagstudenten die een studentenjob op lange termijn zien zitten.

 

DOEL? Verwerken van inkomende vragen en problemen, verzorgen van interne communicatie en uitvoeren van ondersteunende en administratieve taken teneinde het volledige netwerk van winkels en de verschillende interne departementen te ondersteunen in het efficiënt uitvoeren van commerciële en operationele activiteiten.

Je profiel

 

  • Registreren van alle binnenkomende vragen of problemen in de registratietool, prioriteiten stellen en opvolgen in het geval van dringendheid en ondersteunen van gebruikers bij het aanmaken van tickets in de tool (hoe de tool gebruiken, hoe tickets maken, …) teneinde een snelle, correcte en efficiënte verwerking van de tickets te garanderen.
  • Analyseren van de inhoud van de vraag van de tickets en escaleren naar de juiste persoon of zelf oplossen van tickets volgens vastgelegde procedures teneinde de tickets door de juiste persoon te laten oplossen en binnen de vastgestelde oplossingsperiode.
  • Voorstellen van optimalisatiemogelijkheden en rapporteren van terugkerende problemen en inefficiënties in processen (intern of extern) aan de Store Care Manager teneinde bij te dragen tot het optimaal functioneren van de afdeling, verkooppunten, winkels, ondersteunende diensten, logistiek en e-commerce.
  • Sturen van dagelijks gevalideerde operationele en commerciële communicatie naar het volledige netwerk van winkels volgens bepaalde instructies en richtlijnen teneinde de winkels te ondersteunen in het uitvoeren van hun operationele en commerciële taken.
  • Publiceren van enquêtes, voorbereiden van conclusies en doorsturen van de resultaten naar de betrokken diensten teneinde een duidelijk beeld te geven over de problemen en mogelijkheden die zich voordoen.
  • Uitvoeren van ondersteunende en administratieve taken bestellen van goederen bij de afdeling Operations (via de SRM-catalogus) teneinde de afdeling, de Store Care Manager en de Retail teams te ondersteunen.
  • Controleren van de volledigheid van de zakencijfers van aangesloten winkels en deze doorsturen naar de betrokken diensten teneinde deze te ondersteunen bij het bepalen van de marketshares en het berekenen van commissies.
  • Opstellen en ontvangen van bestelbonnen, opstellen van PO’s en opvolgen van goederenfacturen in SAP voor de afdeling Customer Operations teneinde bij te dragen tot een efficiënte administratieve verwerking van de afdeling.

Ons aanbod

 

EXPERTISE
Studieniveau: Secundair onderwijs met een relevante ervaring in de winkel, logistiek en/of Operationele kennis van de Retail
Opleidingsperiode: 6 tot 12 maanden
Kennis van MS Office

Talenkennis: NL/FR