Je verantwoordelijkheden

Correct informeren van winkels omtrent de logistieke (lever) status. Het delen van informatie verloopt op twee manieren:
•    Pro-actief: 
Op basis van de logistieke situatie in het DC, 3PL partner en Transport zal via het systeem SIX follow-up en LIO communicatie (via Store Care) de nodige info gedeeld worden met de winkels met betrekking tot vertragingen, uitgestelde leveringen en (gedeeltelijke) naleveringen van de goederen

•    Reactief:
Op basis van opgemaakte winkeltickets (SNOW) zal concrete info met betrekking tot de leverstatus gedeeld worden met de betrokken winkels. Indien een escalatie van toepassing is waarbij de winkel via zijn Delhaize contactpersoon (telefonsich) contact probeert te zoeken dan wordt er verwacht ook via dit kanaal zo snel mogelijk de nodige correcte feedback te kunnen geven.
 

Je profiel

■    Tweetalig verplicht (schriftelijk & verbaal)
■    Nauwkeurigheid & Transparantie
■    Transversale / interdepartementale afstemming
■    Keteninzicht
■    Logistieke systeemkennis
■    Klantgerichtheid
 

Ons aanbod

Ontdek en ontwikkel jouw professionele vaardigheden binnen een performant team en een energieke omgeving. Voel en beleef je passie en wie weet, misschien is dit wel het begin van een geweldige carrière bij Delhaize!