Je verantwoordelijkheden

Ben je geïnteresseerd in Retail en Store Support ? Dan is deze studentenjob waarschijnlijk voor jou ! Je wordt lid van de Store Care afdeling en helpt ons het verschil te maken voor onze klanten. Stap voor stap ontwikkel je je vaardigheden, leer je nieuwe dingen en neem je actief deel aan bepaalde projecten. Elke dag draag je bij aan het bereiken van ons gemeenschappelijk doel: onze klanten een unieke commerciële ervaring en een hoogwaardige service bieden. Een studentenjob op deze afdeling is een verrijkende ervaring die de volgende taken omvat:

  • Je bent in staat vragen of problemen vanuit de winkels te analyseren en op te lossen (via telefoon en emails).
  • Je bent in staat optimalisatiemogelijkheden voor te stellen van de terugkerende vragen en problemen voor het optimale bewerking van de afdeling, verkooppunten en e-commerce.
  • Je publiceert de enquêtes en stuurt van de resultaten naar de betrokken diensten door teneinde een duidelijk beeld te geven over de problemen en mogelijkheden die zich voordoen.
  • Je voert administratieve taken uit met betrekking tot de afdeling.

Je profiel

  • Je beschikt van een secundair hoger onderwijs diploma.
  • Je kan je vloeiend uitdrukken, mondeling & schriftelijk in het Nederlands en in het Frans.
  • Je bent een echte communicator, klantgericht en je bent stressbestendig.
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office (Word, Excel Powerpoint).
  • Een relevante ervaring in de winkel, logistiek en/of operationele kennis van de Retail is een troef.
  • Je bent beschikbaar tijdens de zomervakantie.

Ons aanbod

Ontdek en ontwikkel jouw professionele vaardigheden binnen een performant team en een energieke omgeving. Voel en beleef je passie en wie weet, misschien is dit wel het begin van een geweldige carrière bij Delhaize !

#LI-Onboarding