Je verantwoordelijkheden

Coördinatie van de inventaris opname, uitgevoerd door het winkelpersoneel en in uitzonderlijke gevallen een externe firma, van alle geïntegreerde winkels en stapelplaatsen, alsmede geaffilieerde winkels ad hoc, in België en Luxemburg, zodat deze juist en tijdig wordt uitgevoerd en verwerkt met behulp van de bestaande processen en systemen. Uiteindelijk is het de bedoeling een hogere efficiëntie en continue verbetering te bekomen en een juiste financiële rapportering te garanderen volgens de geldende wettelijke en boekhoudnormen, ter ondersteuning van het senior management om de juiste beleidsbeslissingen te nemen

 

Functie omschrijving:

  • Controle: Verzekeren van de periodieke inventarisopname in de winkels en stapelplaatsen (cf. doel van de functie) binnen het gestelde kader van interne controles en controle procedures teneinde de accuraatheid van de boekhoudkundige cijfers op ieder moment te garanderen.
  • Optimalisatie: Identificeren van tekortkomingen in de verschillende systemen en processen, deze analyseren, alternatieven en oplossingen voorstellen en (waar mogelijk) implementeren, teneinde efficiënte en effectieve inventarisprocessen te garanderen.
  • Spoc: Verzekeren van het organiseren van een efficiënte en effectieve inventarisopname in winkels en stapelplaatsen, in nauwe samenwerking met de interne en externe stakeholders (onder meer winkelmanager, externe inventaris-partner, audit, etc.).
  • Project management: Deelnemen aan projecten in het eigen functioneel domein in lijn met het projectplan en de deliverables, teneinde bij te dragen aan de realisatie van het project binnen budget, tijd en conform de afgesproken objectieven.
  • Optimalisatie: De bestaande werkmethodes, systemen en procedures analyseren, alternatieven voorstellen en ‘waar mogelijk) implementeren, teneinde een efficiënt en effectief inventarisbeheer te garanderen.

Je profiel

Profiel:

  • Bachelor in finance, economie of accounting
  • Retail ervaring
  • 4 jaar in accounting/audit/controle of een gelijkaardige functie
  • Analytische mindset
  • Project management / Communicatief / Stressbestendig -> zijn 3 termen die je perfect omschrijven
  • Interesse/inzicht in IT applicaties zoals SAP

Ons aanbod

  • Consultancy opdracht van 3 maand minimum – Fulltime
  • Meewerken aan een uitdagend project
  • Een tijdelijke nieuwe uitdaging, groeien als persoon