Je verantwoordelijkheden

Ben je op zoek naar een stage op het gebied van marketing? Goed nieuws! Wij bieden jou de mogelijkheid om de theorie die je tijdens jouw studie hebt geleerd in praktijk te brengen en relevante eerste werkervaring op te doen. Als je deze stage wilt gebruiken voor je tesis, laat het ons dan weten. We zullen alle mogelijkheden onderzoeken. 

Als stagiair in het Category Development team van het Delhaize Go-To-Market departement zal je de kans krijgen om deel te nemen aan de volgende projecten

  • Opvolging van A tot Z van kleine marketingcampagnes in verband met seizoensgebonden en/of commerciële evenementen zoals Halloween, St-Nicolas, mosselseizoen, BBQ … (briefing aan de agentschappen, feedback over de creatie, aanpassing aan de media, analyse van de resultaten)
  • Zorg voor de zichtbaarheid van de innovaties bij Delhaize door gebruik te maken van de juiste media (Folder, Magazine etc.)
  • Helpen en coördineren met de inkoopteams voor grote campagnes (boulevards) of het tijdschrift
  • Hulp en coördinatie met de winkelconceptteams bij de ontwikkeling van permanente communicatie in onze winkels 

Go-To-Market ?
Dit is de afdeling waar strategie wordt besproken en briefings worden gemaakt. Wij zijn het startpunt voor de meeste projecten.
Het categorieontwikkelingsteam is de schakel tussen inkoop en marketing. Wij zorgen ervoor dat de Delhaize-strategie wordt gevolgd en gekend door de kopers, en wij zorgen voor productkennis en kanaalstrategie in marketing.

Je profiel

  • Je studeert momenteel voor een bachelor- of masterdiploma in marketing of een aanverwant gebied.
  • Je beschikt over goede interpersoonlijke vaardigheden en je gaat graag om met collega's van andere afdelingen.
  • Je hebt een sterke interesse in de retailsector.
  • Je bent flexibel, zelfstandig en leergierig.
  • Je bent zeer goed georganiseerd en je bent niet bang om verschillende projecten tegelijk te beheren.
  • Je hebt een goede talenkennis (Engels, Nederlands en Frans).
  • Je bent ambitieus en wilt jouw professionele vaardigheden ontwikkelen.

Ons aanbod

Het Category Development-team biedt de meest gemotiveerdeen gepassioneerde studenten een unieke kans om gedurende minimaal 2 tot 3 maanden per jaar ervaring op te doen. 
Als stagiair zal je betrokken worden bij interessante projecten in een dynamische en professionele omgeving. Je krijgt de kans om de werking van een groot bedrijf in de detailhandel te ervaren. 
Met andere woorden, wij bieden jou een springplank voor jouw carrière!