Je verantwoordelijkheden

Als Sourcing Assistant voor onze eigen merken, ondersteun je de Sourcing Manager bij de administratie en contacten met leveranciers. Op die manier waak je mee over de kwaliteit van onze producten en draag je bij aan maximale klanttevredenheid.

Jouw taken ?

  • Je houdt de aanbestedingskalender in het oog om de bevoorrading van onze winkels te garanderen. 
  • Je bereidt aanbestedingen voor.
  • Je maakt een overzicht van de offertes op basis waarvan je voorstellen doet die als basis dienen voor de onderhandelingen met de leveranciers.
  • Je organiseert proeverijen en neemt er actief aan deel (buiten deze covid periode 🙂 )
  • Je bereidt contracten met de leveranciers voor op basis van de afgesproken commerciële voorwaarden.
  • Je ziet toe op de naleving van de wetgeving en van ons aankoopbeleid.
  • Je schat de aan te kopen volumes samen met de Sourcing Manager  in zodat onze behoeften gedekt blijven.
  • Je voert administratieve en operationele taken uit en neemt deel aan vergaderingen.
     

Je profiel

  • Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs.
  • Je brengt minimaal een eerste ervaring mee (gelijkaardige functie)
  • Je kunt goed overweg met MS Office en in het bijzonder met Excel en Word 
  • Je kunt zelfstandig werken
     

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatieverzekering, terugbetaling woon-werkverkeer, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize! #LI-FVDBERGHE