Je verantwoordelijkheden

In deze rol zorgt de Security Coordinator voor het conceptueel uitwerken van een integrale beveiliging en het opvolgen van de goede werking van deze concepten en systemen. Voor de bedrijfssites heeft de Security Coördinator met betrekking tot conceptualisatie en opvolging van de beveiligingssystemen een ondersteunende/adviserende rol naar de team leaders Security Retail & Static Operations.

  • Optimalisatie & Innovatie: Identificeren van tekortkomingen in bestaande technieken, systemen en procedures, deze analyseren, en alternatieven voorstellen vanuit een kennis van de markt, teneinde een (kost)efficiënte en effectieve werking van de systemen en design te kunnen garanderen.
  • Kennis Management: Fungeren als een expertisecentrum en proactief opvolgen van relevante marktontwikkelingen en “best practices” in het domein van security en uitwisselen van kennis met vakgenoten binnen en buiten de organisatie, teneinde geïnformeerd te zijn over recente ontwikkelingen en deze vertalen naar de praktijk binnen Delhaize.
  • Implementatie: Plannen en voorbereiden van de implementatie van nieuwe systemen of technieken in het kader van een “remodelling”, “uplift” of “construction”, alsook de controle bij oplevering, teneinde de realisatie conform de afgesproken standaarden te verzekeren.
  • Procedures beheren: Uitwerken, actueel houden en communiceren van gebruikersprocedures van de beveiligingssystemen voor de gebruikers na afstemming met de Security Manager, teneinde een correcte bediening van de systemen en optimale beveiliging van goederen en personen te garanderen.
  • Monitoring & Troubleshooting: Continue opvolging en monitoring van de werking van de systemen en technieken en de correcte toepassing van procedures, teneinde een optimale werking te kunnen garanderen.
  • Adviesverlening: Op vraag van interne klanten (bv. aangesloten winkels) adviseren vanuit het eigen functionele domein, teneinde deskundige oplossingen aan te bieden voor vraagstukken, verbeteringen of problemen en een bijdrage te leveren aan de besluitvorming
  • Rapportage: Zowel op aanvraag als op eigen initiatief zorg dragen voor het verzamelen, analyseren, interpreteren en beschikbaar stellen van relevante gegevens rond incidentenhistorieken voortvloeiend uit afwezigheid, slechte werking of incorrecte bediening van de beveiligingssystemen en het samenstellen van rapportages, teneinde inzicht te verschaffen in relevante ontwikkelingen/fenomenen en bewustwording te creëren m.b.t. aandachtspunten en risico’s.

Je profiel

  • Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
  • 5 jaar ervaring in conceptie of installatie van beveiligingsystemen
  • Kameleon: kan zich gemakkelijk aanpassen aan de diverse stakeholders, intern als extern
  • Assertief en to the point
  • Planmatig & Procesmatig denken
  • Conceptuele vaardigheden
  • Analytische vaardigheden
  • Resultaat- & Praktijkgerichte attitude
  • Goede kennis van het Nederlands & Frans zowel gesproken als geschreven

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, nettovergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s. Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!