Je verantwoordelijkheden

Als SAP Business Process Specialist heb je ownership over de transactionele processen over de verschillende departementen. Bovendien verleen je end-to-end ondersteuning voor deze processen over de verschillende applicaties heen (SAP, WMS, Local systems, etc.) om op die manier de KPI's structureel te verbeteren en de kostenefficiëntie te verbeteren.
Operationele ondersteuning. Business ondersteuning verlenen voor alle processen op het vlak van 2de lijns incident- en change management om de operationele KPI’s op korte en middellange termijn te verbeteren (met focus op smooth continuity en service level in full) en de end-to-end cost efficiency te maximaliseren.

Interactie met business stakeholders. Over de departementsgrenzen heen input verzamelen van de interne en externe stakeholders, feedback uitwisselen, oplossingen afwegen en afstemmen qua aanpak en verantwoordelijkheden om op die manier snel te kunnen schakelen en incidentoplossingen en procesverbetering op te zetten.

Prioriteren en uitdagen. Samen met de SAP area leads de prioriteiten bepalen voor de process change requests en deze escaleren naar IT Demand en het Center of Excellence, teneinde maximaal af te stemmen tussen process improvement en de strategische keuzes van de organisatie.

Projectondersteuning. Vanuit je expertise en in samenspraak met de manager en area leads deelnemen aan process improvement projecten als process owner en track leader, zodat alle relevante systeem- en proceskennis en de impact ervan verankerd zijn in de projectrealisatie.

Optimalisatie. Nieuwe methodes en procedures initiëren en formuleren, teneinde de supply chain, logistieke en data flow processen permanent te verbeteren qua efficiëntie en effectiviteit.

Kennis management. Bij de release van aangepaste of nieuwe procedures of applicaties de lead nemen in training en ondersteuning van de business teams, zodat alle gebruikers zo snel mogelijk vertrouwd raken met de aanpassingen en een correcte toepassing ervan te garanderen.

Je profiel

  • Je hebt een Master of bent gelijkwaardig door een 2 à 4 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een distributieomgeving.
  • Goede operationele kennis van business processen, het retail proces en de klantennoden.
  • Sterke kennis van MS Office, SAP retail, business operations
  • Kennis van WMS applicaties is een pluspunt.
  • Oplossingsgerichtheid met focus op resultaat, efficiëntie en communicatie in drie talen: Nederlands, Frans en Engels.
  • Kritische ingesteldheid en analytisch denkvermogen.
  • Sterke organisatie-vaardigheden en cross-departementele samenwerking.
  • Open houding voor permanente verandering.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!