Je verantwoordelijkheden

Als Project Manager binnen Supply Chain ga je cross-departementale projecten ontwikkelen, managen en implementeren als lead van een track binnen een groter programma met een impact op het end-to-end Supply Chain proces anticiperend op toekomstige noden en uitdagingen van klanten en verkoopskanalen, inclusief zorgen voor correcte overdracht. De te beheren projecten zullen draaien rond de implementatie van IT-systemen binnen Supply Chain en Logistiek.

  • Ontwikkelen van transversale projecten, uitschrijven van de business case en planning om de haalbaarheid van de projecten te verzekeren en het nodige kader en middelen ervan te identificeren.
  • Opstarten, opvolgen en bijsturen van de projecten, volgens welbepaalde project management methodologieën en tools, teneinde de projecten te realiseren binnen de afgesproken tijd, budget en doelstellingen.
  • Nemen van ownership over projecten van opstart t.e.m overdracht naar procesmodus en daily business zodat de nieuwe processen en/of concepten na afloop van het project feilloos geïmplementeerd en gebruikt worden.
  • Efficiënt beheren, opvolgen en rapporteren van het budget toegekend aan het project of program track, in samenspraak met de program manager. Zo garandeer je een kostenefficiënte werking.
  • Opstellen en opvolgen van KPI’s en ontwikkelen van een rapporteringssysteem om de vooruitgang en de correcte afhandeling van de projecten volgens de vastgelegde normen te kunnen meten en opvolgen.
  • Functioneel coördineren en coachen van een projectteam om zodoende te verzekeren dat het team inzetbaar is (kwantitatief en kwalitatief), evenals bereid en in staat is om de gestelde projectdoelstellingen te realiseren.
  • Opbouwen en onderhouden van relaties met belangrijke stakeholders van de projecten om een optimale samenwerking en effectieve inbedding van de veranderingen in processen te verzekeren.

Je profiel

  • Je hebt 3 tot 5 jaar ervaring in projectmanagement.
  • Kennis van Supply Chain en de bijhorende IT-systemen.
  • Kennis van project management tools en methodologieën.
  • 3talig (FR, NL, ENG).
  • Sterke analytische vaardigheden.
  • Change management vaardigheden.
  • Resultaatsgerichttheid.
  • Prioritisering en tijdsmanagement.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize! #LI-ESCHU1070