Je verantwoordelijkheden

VASTBERADENHEID– INTEGRITEIT – MOED – NEDERIGHEID – HUMOR

Je profiel

 

Jouw verantwoordelijkheden

 

De rol van het departement Efficiency & Process Improvement is de business te ondersteunen in het verbeteren van hun operationele efficiëntie, het herontwerpen van hun processen en het implementeren van de best practices om middelen te genereren voor andere strategische initiatieven. Leidinggevenden zullen op jou vertrouwen om een grondige analyse en controle uit te voeren en hen te gidsen en te leiden doorheen de hele transformatiefase.

 

Als Process Leader Efficiency & Process Improvement:

  • Leid je procesverbeteringsprojecten in verschillende departementen doorheen de organisatie, van diagnose tot ontwerp en implementering.
  • Treed je op als tussenpersoon om een omgeving te creëren die voortdurende verbetering promoot, de samenhang verhoogt, pijnpunten van processen verkleint en medewerkers in staat stelt om duurzame efficiëntie af te leveren.
  • Voer je kosten-batenanalyses uit van aanbevelingen voor verbeteringen en vergemakkelijk je het stellen van prioriteiten voor de te ondernemen acties.
  • Plan en volg je de vooruitgang van projecten, genereer je rapporten, communiceer je analysebevindingen en doe je aanbevelingen aan het management.
  • Bied je expertise aan het team om end-to-end businessprocessen te verbeteren.
  • Draag je bij tot de roll-out van een standaard methodologie voor de verbetering van efficiëntie en processen van Delhaize doorheen de hele organisatie.

 

Als lid van het team Efficiency & Process Improvement vervoeg je een dynamische omgeving met een sterke zin voor initiatief die gemotiveerd nieuwe uitdagingen aangaat. Je werkt ook samen met verschillende leidinggevenden van de Verkoop, Logistiek en Back Office Operations, waardoor je een brede kijk op onze organisatie krijgt.

 

 

Jouw profiel

 

  • Je hebt een diploma van master, bij voorkeur als handelsingenieur.
  • Minimum 7 tot 10 jaar ervaring vereist, waarvan minimum 4 jaar ervaring in het leiden van verbeteringsprojecten.
  • Je hebt een goede kennis van retailprocessen en een solide ervaring in projectbeheer.
  • Je beschikt over sterke probleemoplossende en analytische vaardigheden, bent in staat om ‘root cause’-analyses uit te voeren, denkt buiten de lijntjes, doet aanbevelingen en volgt resultaten op.
  • Je hebt overtuigingskracht en kan stakeholders overtuigen en motiveren om de nodige acties te ondernemen, van het management tot de operationele teams.
  • Eerdere ervaring in business consulting is een troef.
  • Sterke communicatie- en presentatievaardigheden vereist in Nederlands, Frans en Engels.

 

Ons aanbod

Ons aanbod

Een aantrekkelijk loon met bijkomende extralegale voordelen, reële doorgroeimogelijkheden, toffe collega’s en een aangename werksfeer. Bij Delhaize vind je niet enkel de uitdaging, maar ook de fun.