Je verantwoordelijkheden

Je profiel

 

We zijn opzoek naar een nieuw talent binnen onze logistiek en distributie afdeling. Als Process Improvement Manager zullen jouw verantwoordelijkheden bestaan uit:

 

Je formuleert de process improvement strategie op korte en middellange termijn binnen jouw distributiecentrum.
Je coördineert de uitvoering van die strategie en beheert daarbij de resources van het team op de meest kostenefficiënte manier.
Daarnaast bouw je als expert én motor mee aan een cultuur van continue verbetering, en vertegenwoordig je het eigen distributiecentrum in alle supply chain projecten die een impact hebben op de logistieke werking.
Je stuurt en ontwikkelt jouw medewerker(s) en begeleidt het operationeel management en hun medewerkers in het duurzaam implementeren van procesverbeteringen.

 

Naast jouw masterdiploma rekenen we op een vijftal jaar ervaring binnen een logistieke omgeving , waarvan minstens 2 jaar in het domein van process improvement
Je hebt een sterk analytisch inzicht en kennis van methodologieën zoals lean management six sigma, …
Je bent flexibel ingesteld, communicatief zeer sterk en weet steeds de juiste prioriteiten te stellen.
Je hebt de nodige overtuigingskracht om de business mee te krijgen met veranderingen
Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans

 

 

 

 

 

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!