Je verantwoordelijkheden

Samen met de CRM Manager ga je strategisch denken over de toekomstige gepersonaliseerde promoties pool set-up en regels. Je zal de jaarlijkse opzet van de nieuwe offer pool leiden en afstemmen met andere stakeholders. In dat opzicht is het belangrijk de noden van de suppliers te begrijpen en te implementeren. Bovendien geef jij leiding aan het Offer Pool team. 

  • Een doelgerichte offer pool, reservatie tool en actieplan ontwikkelen met een focus op het rendement van de investering en op basis van de vraag van de leveranciers om zo hun commerciële doelstellingen te bereiken.
  • In goede banen leiden van en overzicht bewaren over het opzetten van de totale lijst van promotionele offers die zullen gebruikt worden voor gepersonalisseerde aanbiedingen via de verschillende kanalen.
  • Een coherente gepersonaliseerde promotionele communicatie naar onze klantenbasis garanderen door een regelmatige bijsturing van de strategie in lijn met de evolutie van de klantenbehoeften.
  • De offer pool visie integreren in de CRM & Loyalty strategie en de andere departementen. De naleving van de door de interne betrokken partijen gedefinieerde doelstellingen garanderen op het vlak van richtlijnen en prioriteiten, alle relevante interne betrokken partijen steunen en hen nuttige tips en informatie verstrekken.
  • De interne en externe informatie interpreteren en analyseren, de relevantie ervan voor de organisatie beoordelen en/of aanbevelingen formuleren betreffende de obstakels en de mogelijke ontwikkelingen, de opportuniteiten en risico’s identificeren in het toegewezen proces/expertisedomein, zodat een optimale kennis van de relevante evoluties als basis kan dienen voor het oplossen van specifieke gevallen, problemen of vragen.
  • Jouw teamleden motiveren, coachen en ontwikkelen om een omgeving van responsabilisering en engagement te creëren.

Je profiel

  • Jij hebt minstens 5 jaar ervaring in een klantgerichte functie.
  • Jij hebt ervaring met of kennis van omnichannel, CRM en/of databases.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Jij bent sterk in coördinatie, organisatie en planning.
  • Je bent in staat een team en projecten te leiden.
  • Jij bent gepassioneerd door digitale marketing en hebt affiniteit met nieuwe technologieën.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize! #LI-ESCHU1070