Je verantwoordelijkheden

Voor ons distributiecentrum te Ninove zijn we op zoek naar een TOP collega Logistiek bediende voor onze dienst Leeggoed:

  • Je voert welomschreven en vaststaande taken binnen het logistiek proces uit (bv. opvolgen van de promoties, verwerking van retouropdrachten, uitvoeren van controles op goederen, verdelen en ter beschikking stellen van werkmateriaal,…) teneinde dit proces zo efficiënt mogelijk te laten lopen.
  • Je volgt de arbeiders en/of controleur-receptie dagelijks op bij het uitvoeren van deze taken en stuurt waar nodig bij teneinde het optimaal en veilig verloop van de logistieke processen te bewaren.
  • Je plant en stuurt de arbeiders en/of controleur receptie dagelijks bij alsook de planning (bv. vervangen van roulementsdagen of zorgen voor vervanging van zieke medewerkers,…) teneinde de uitvoering te garanderen.
  • Je staat in voor het nauwkeurig ingeven en controleren van gegevens in de systemen (WMS, SAP,…) teneinde een correcte verwerking en/of rapportering mogelijk te maken.
  • Je spoort fouten op in de logistieke systemen en zet ze recht. Hierbij neem je eventueel contact op met interne/externe klanten (bv. VCO), teneinde bij te dragen tot de correctheid van de gegevens (bv. bestellingen).
  • Je zorgt voor de administratieve afwerking van documenten teneinde nauwkeurige documenten af te leveren die in overeenstemming zijn met de huisstijl van de organisatie.
  • Je staat in voor de organisatie van de eigen taken en dit op regelmatige basis teneinde je op een efficiënte manier te organiseren zodat de opdrachten tijdig en correct afgewerkt worden.
  • Je ontvangt binnenkomende communicaties (via telefoon, via mail) van medewerkers (bv. melden van ziekte), interne departementen, interne/externe klanten, alsook leveranciers en chauffeurs en wijst ze op de veiligheidsvoorschriften teneinde een correcte informatie-uitwisseling te garanderen.

Je profiel

  • Je beschikt over een diploma Secundair Onderwijs.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt basiskennis van het Frans.
  • Je hebt 6 tot 12 maanden aanvullende ervaring en voldoende terreinkennis.
  • Je beschikt over voldoende basiskennis van MS Office en de systemen (bv. WMS, SAP,…).
  • Uurrooster: van 12u30 tot 20u02

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel!

En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!