Your responsibilities

De rol van de Junior Property Manager is het ondersteunen van de Property Manager bij het beheer van de vastgoedportefeuille, die bestaat uit activa in eigendom en gehuurde activa, eigendommen die bestemd zijn voor de core business (winkelpanden, distributiecentra, HUB's, enz.) en eigendommen die geen direct verband hebben met de core business (andere winkelpanden, residentieel vastgoed, enz.). De Junior Property Manager is een aanspreekpunt, zowel prioritair als ter ondersteuning van de Property Manager, voor zowel interne als externe partijen over alle kwesties die rechtstreeks verband houden met de vastgoedportefeuille. Het is hun missie om doeltreffend en reactief te handelen om de continuïteit van de activiteiten van Delhaize te verzekeren door middel van een vastgoedportefeuille die technisch efficiënt, aantrekkelijk, goed onderhouden, veilig en winstgevend is. Een deel van de portefeuille is betrokken bij de implementatie van de vastgoedstrategie die ontwikkeld is door de vastgoedmanagers. Om deze taken op een correcte manier te kunnen uitvoeren, moet je flexibel en pragmatisch zijn, kunnen anticiperen en reageren op de meest uiteenlopende verzoeken, en voortdurend netwerken met de verschillende spelers in de vastgoedsector om een netwerk op te bouwen dat bevorderlijk is voor eventuele besprekingen en onderhandelingen.

 

  • Real Estate Property Management Strategy: Samen met de Property Managers de Real Estate-strategie uitvoeren, met als doel het vrijwaren en optimaliseren van alle gebouwen in eigendom van of gehuurd door Delhaize/Delimmo.
  • Operations Management en administratie: Assisteren bij het operationele en administratieve beheer van de vastgoedportefeuille in samenwerking met de Property Managers, ongeacht of deze in eigendom, gehuurd of onderverhuurd is, met het oog op dagelijkse prestaties en continuïteit.
  • Budget: De jaarlijkse begroting uitvoeren om de prestaties, levensduur, winstgevendheid en duurzaamheid van de vastgoedportefeuille te handhaven.
  • Intern en extern netwerkbeheer (netwerken): Interne en externe relaties tot stand brengen en onderhouden op het vlak van vastgoedbeheer, met het oog op een optimale samenwerking met alle betrokken partijen en om bij te dragen tot de goede reputatie van het bedrijf Delhaize.
  • Kennisbeheer: Relevante ontwikkelingen op het gebied van vastgoedbeheer opvolgen, kennis uitwisselen met collega's en bijdragen aan kennisoverdracht binnen het bedrijf om op de hoogte te blijven van trends/ontwikkelingen en in staat zijn om deze om te zetten in de praktijk.

Your profile

  • Bachelordiploma, bij voorkeur in vastgoed of in een technisch vakgebied
  • Ervaring en kennis in vastgoed is een pluspunt
  • Kennis van de handelingen op de vastgoedmarkt is een pluspunt
  • Projectmanagment
  • Goede onderhandelaar en communicator
  • Kan beslissende keuzes maken
  • Uitstekende interpersoonlijke vaardigheden
  • Tweetalig NL/FR, kennis van het Engels is een troef
  • Sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
  • Uitstekende multitaskingcapaciteiten
  • Creatief denken
  • Gepassioneerd en gemotiveerd door de vastgoedsector
  • Integer, eerlijk en ethisch
  • Resultaatgericht en klantgericht
  • Teamplayer

Our offer

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring.

Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel!

Thuiswerk spreekt voor zich en wordt voor elke job anders ingevuld.

En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor.

Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!