Je verantwoordelijkheden

Als verantwoordelijk voor Internal Media Strategy zorg je ervoor dat al onze medewerkers goed geïnformeerd en betrokken zijn, door informatie te verspreiden via het juiste kanaal, op het juiste moment en in de optimale vorm. In deze functie geef je leiding aan een team van 11 personen en rapporteer je aan het Hoofd Interne Communicatie.

  • Je bepaalt de grafische en audiovisuele strategie om de aandacht van onze medewerkers te trekken en zorgt voor de nodige samenhang van onze inhoud;
  • Je bent verantwoordelijk voor de juiste mediamix en dus voor enquêtes, interviews en customer journey-oefeningen die de behoeften van de verschillende doelgroepen van het bedrijf in kaart brengen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de redactionele en vertaalstrategie en zorgt voor een efficiënte en effectieve organisatiestructuur en werkomgeving, evenals uitstekende communicatie (consistente stijl en foutloze uitvoering) in overeenstemming met de normen.
  • Je bouwt en ontwikkelt een sterke rapportage dashboard en regelmatige evaluaties door middel van een grondige analyse van ons kanaal gebruik en de inhoud consumptie.
  • Je leidt de ontwikkeling van Lio, ons belangrijkste interne digitale kanaal, en bent verantwoordelijk voor de scoping, het schetsen van de vereisten, het volgen van de oplevering en het communiceren van belangrijke verbeteringen aan het management en de doelgroepen.
  • Je speelt een belangrijke rol in de communicatieaanpak bij grote crisissituaties.
  • Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van deze communicatie binnen een gepland budget en in overeenstemming met de algemene interne, commerciële en affiliate communicatiestrategie.

Je profiel

  • Je hebt een masterdiploma in communicatie of marketing of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt minimaal 7 jaar ervaring in een communicatie- of marketingfunctie. Je hebt ervaring in digitale rapportering en datavisualisatie en kennis van Power BI is een pluspunt.
  • Je hebt een bewezen deskundigheid en passie voor communicatie of marketing (waaronder schrijf- en presentatievaardigheden, grafische en audiovisuele communicatie, digitale media en nieuwe technieken).
  • Je hebt een sterke talenkennis in lezen, luisteren, spreken en schrijven in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je beschikt over goede interpersoonlijke vaardigheden: empathie, netwerken, invloed, vermogen om een groot en kwalitatief bedrijfsbreed netwerk te hebben en te onderhouden (bottom-up benadering).
  • Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden: u kunt projecten en taken plannen en prioriteren om de beste resultaten te behalen.
  • Je hebt sterke project management vaardigheden en bent in staat om te leveren onder strakke deadlines.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail (nul taalfoutenaanpak – uitmuntendheid in uitvoering).
  • Je bent in staat om out of the box te denken en buiten de kaders te denken.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, nettovergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s. Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!