Je verantwoordelijkheden

De high fives, de positieve resultaten, de wij-kunnen-dit-momentjes en het gedurfde idee dat werkt: het start bij jou. Want met jouw passie, behulpzaamheid en oog voor eenvoud stimuleer jij elke dag een gezonde en positieve levensstijl bij onze klanten. En zorg je ervoor dat onze winkels efficiënt én met de glimlach hun doelen bereiken.

Als HR Coordinator coördineer je een team van HR Officers dat instaat voor een correcte en tijdige personeels- en loonadministratie (voor het hoofdkantoor en de stapelplaatsen). Je garandeert een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening. De werkplaatsen zijn Zellik en Ninove.

  • Je staat in voor een optimale planning en werkorganisatie van de HR Officers.
  • Je staat in voor het aansturen, motiveren en ontwikkelen van de competenties van jouw team, het coördineren van opleidingen, het voorbereiden en voeren van evaluatiegesprekken en het bijsturen waar nodig.
  • Je bewaakt een uniforme toepassing van concrete werkwijzen, procedures  en (nieuwe) regelgeving.
  • Je fungeert als expert wat betreft (de operationele toepassing van) de regelgeving inzake personeel- en loonadministratie en sociale wetgeving, en communiceert wijzigingen op een structurele en duidelijke manier aan het team.
  • Je identificeert optimalisatiemogelijkheden, formuleert voorstellen en implementeert waar mogelijk structurele verbeteringen.
  • Je voert verschillende taken op vlak van personeel- en loonadministratie uit ter versterking van het team van HR Officers.
  • Je onderhoudt formele en informele contacten met verschillende stakeholders (time admins, management medewerkers, HRBP, syndicale partners,…) om een optimale informatiedoorstroming te garanderen en een klantgerichte service te kunnen bieden bij vragen en bezorgdheden.
  • Je test nieuwe ontwikkelingen in het IT-systeem.

Je profiel

  • Je behaalde een bachelordiploma in Human Resources (of gelijkwaardig door ervaring) en kan terugkijken op een aantal jaar (leidinggevende) ervaring in personeelsadministratie.
  • Een grondige kennis van sociale wetgeving en MS Office is vereist. Kennis van SAP HR is een troef
  • Je kan werken in de twee landstalen.
  • Je bent nauwkeurig en goed georganiseerd.
  • Je bent analytisch ingesteld en oplossingsgericht, om een goede reporting en een optimalisatie van de dienstverlening mogelijk te maken.
  • Je hebt een positieveattitude en bent in staat om helder te communiceren en feedback te geven.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatieverzekering, terugbetaling woon-werkverkeer, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s. Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!