Je verantwoordelijkheden

De high fives, de positieve resultaten, de wij-kunnen-dit-momentjes en het gedurfde idee dat werkt: het start bij jou. Want met jouw passie, behulpzaamheid en oog voor eenvoud stimuleer jij elke dag een gezonde en positieve levensstijl bij onze klanten. En zorg je ervoor dat onze winkels efficiënt én met de glimlach hun doelen bereiken. Als Expert Support Garage sta je in voor:

 

  • Je coördineert, evalueert en stuurt de performantie van het Support Team Garage aan om een efficiënt operationeel beheer van het team te garanderen.
  • Je voert diverse administratieve taken uit, stemt de verschillende administratieve programma's van het wagenpark op elkaar af (Carfac, Axiotrans, GIR, UBIdata,…) en rapporteert hierover aan de Team Leader Garage om een optimale en kwalitatieve werking van de garage binnen de organisatie te verzekeren.
  • Je stelt de voertuigen van het wagenpark ter beschikking voor diverse controles, waaronder wettelijk verplichte technische controles, met respect voor de geldende normen.
  • Je lokaliseert de voertuigen met behulp van trackingsystemen en/of op basis van diverse andere informatiesystemen en -bronnen om de teams toe te laten hun werk optimaal te doen en tijdig de vereiste controles te kunnen garanderen.
  • Je beheert en controleert de stookolievoorraad om steeds over de nodige hoeveelheid te beschikken voor het bevoorraden van de frigo's, spotters en verwarming.
  • Je volgt het tanken van de frigo's op om een vlotte werking van het wagenpark te garanderen.
  • Je controleert en volgt de naleving van alle regels, procedures met betrekking tot voedselveiligheid op (calibratie, temperatuur, reiniging,…). Je archiveert alle gegevens hierover om te voldoen aan de regelgeving met betrekking tot voedselveiligheid en klachten hieromtrent te vermijden.
  • Je controleert en volgt de prestaties en planning van externe leveranciers op (reinigingsfirma's, hersteldiensten,…) om de kwaliteit van de aangeboden dienstverlening te verzekeren.
  • Je onderhoudt enerzijds interne contacten met het team, de chauffeurs, de technici en de dispatchers en anderzijds met externe contacten zoals de leveranciers om de planning en ad hoc situaties tijdig en duidelijk te communiceren.
  • Je treedt als aanspreekpunt op voor schade, het registreren van deze schade en staat in voor de opvolging van de herstellingen om een correcte inschatting te kunnen maken van de schadekosten alsook de beschikbaarheid van de voertuigen te garanderen.

Je profiel

  • Je hebt een diploma Algemeen Secundair onderwijs behaald.
  • Je hebt 3 tot 5 jaar professionele werkervaring in een transportbedrijf of binnen Transport Delhaize.
  • Je kan met MS Office werken.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelenmaaltijdchequesuitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel!

En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor.

Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!