Je verantwoordelijkheden

Als Digital Media Manager bij Delhaize bepaal je de digitale strategie voor onze mediaplannen met de mentaliteit van een ondernemer en zie je toe op de uitvoering ervan. Jouw rol is essentieel bij het tot leven brengen van de visie en strategie van onze merken en het creëren van aantrekkelijke omnichannelmerkervaringen voor onze consumenten. Je maakt integraal deel uit van ons toegewijd interne mediateam en werkt samen met interne belanghebbenden aan de ontwikkeling van uitstekende mediaplannen, je betrekt consumenten via campagnes en je levert commerciële resultaten. 

  • Een uitgebreide digitale mediastrategie voor ons merk ontwikkelen en uitvoeren. 
  • De planning van de digitale kanalen aansturen. Een digitale aanpak ontwikkelen en aanbevelen in samenwerking met bureaus en interne belanghebbenden om de aandacht van de consument te trekken voor ons merk, klanten naar de winkels te lokken en de verkoop te verhogen.  
  • Relevante ontwikkelingen op het gebied van digitale/sociale media volgen, kennis uitwisselen met collega's en bijdragen aan de kennisoverdracht binnen het bedrijf, om zo op de hoogte te blijven van best practices en ontwikkelingen en deze in de praktijk te kunnen omzetten.  
  • Een balans vinden tussen media- en analytische vaardigheden om de optimalisatie en het succes van digitale mediacampagnes te garanderen, met een focus op publieksbetrokkenheid, conversie en commerciële resultaten. 
  • Samenwerken met interne belanghebbenden zoals de CRM Manager, Digital Content Manager, Digital MarTech Manager, Growth Manager, Campaign Manager, Commercial E-Com Manager en externe creatieve en mediateams. 
  • Functieoverschrijdend werken om een sterk geheel aan doelstellingen te leveren die het Delhaize-merk versterken, klanten betrekken en het businessplan ondersteunen. 
  • Een efficiënt en solide netwerk van collega's en bondgenoten is essentieel voor succes in deze rol. Je bouwt en onderhoudt dit netwerk door het voortouw te nemen in de organisatie ervan en door gezonde werkrelaties op te bouwen. 
  • Een digitaal budget van 6 tot 7 miljoen euro beheren. 
  • Rechtstreeks rapporteren aan de Head of Media. 

Je profiel

  • Bachelordiploma of hoger  
  • Minimaal 7 jaar ervaring in media of reclame
  • Aantoonbare ervaring in het ontwikkelen en implementeren van succesvolle digitale mediacampagnes. 
  • Sterke analytische en creatieve vaardigheden. 
  • In staat om om efficiënt samen te werken met interne en externe teams. 
  • Uitstekende vaardigheden op het gebied van projectmanagement en organisatie. 
  • Ervaring met budgetbeheer, vooral met het beheren van budgetten van € 6-7 miljoen. 
  • Efficiënte communicatieve vaardigheden. 
  • Leiderschaps- en managementvaardigheden, projectmanagement, strategisch denken, analytische vaardigheden, creatieve ontwikkeling, veerkracht, uitstekende storyteller, klantgerichtheid, menselijke interactie, in staat om een brede kloof te overbruggen tussen de dagelijkse realiteit en de strategische richting, helikopterview

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! Thuiswerk is heel natuurlijk voor ons, en wordt voor elke job anders ingevuld. En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!