Je verantwoordelijkheden
Bij Delhaize is innovatie een deel van onze cultuur en digitale innovatie is een grote prioriteit. We leven weliswaar in een digitale wereld, maar we mogen de menselijke connectie niet vergeten. Ben jij onze volgende Digital Customer Solutions Manager die digitale innovaties zal vertalen in oplossingen die echt waarde toevoegen aan het leven van onze klanten?
Jouw verantwoordelijkheden
Als Digital Customer Solutions Manager ben je verantwoordelijk voor het mede opstellen van onze digitale roadmap in termen van strategische projecten en de implementatie ervan. Uiteraard sta je hier niet alleen in. Je stemt af met interne stakeholders zoals E-commerce, CRM en Store Concept, maar ook met externe stakeholders. Hierbij houd je altijd rekening met de beste customer journey en ervaring en hun huidige en toekomstige behoeften. Je bent in the lead om onze SuperPlus loyalty card verder te ontwikkelen maar zal ook ideeën en projecten voorstellen en ondersteunen met betrekking tot loyalty & engagement, etcetera. Daarnaast ben je de expert in digitale en technologische innovaties voor digitale klantinteracties en blijf je op de hoogte van en voor op relevante trends en ontwikkelingen.
Je profiel
- Geobsedeerd door digitale oplossingen en houdt altijd de klantervaring in gedachten bij het voorstellen en implementeren van deze oplossingen.
- Sterke projectmanagementvaardigheden.
- Je combineert strategische visie met tactische bruikbaarheid. Je vertaalt je digitale ideeën naar concrete doelstellingen en acties.
- Je beïnvloedt mensen door je empathische en enthousiaste aanpak en weet hoe je verschillende stakeholders kan motiveren om samen te werken aan een gemeenschappelijk doel.
- Je hebt een analytische mindset.
- Je bent een uitstekende communicator in het Nederlands, Frans en Engels en kan mensen inspireren.
Ons aanbod
Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat.
Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tank- of laadkaart binnen het federaal mobiliteitsbudget, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groepsverzekering en facultatieve hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel!
Thuiswerk spreekt voor zich en wordt voor elke job anders ingevuld.
En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor.
Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize! #LI-MBOEY