Je verantwoordelijkheden

Als Digital Content and Sponsoring Manager ben je verantwoordelijk voor de mediastrategie van Delhaize door de ontwikkeling van een krachtig content-ecosysteem in zowel off- als online en sociale media. Je bent verantwoordelijk voor de strategische, creatieve en operationele ontwikkeling. Om de vereiste inhoud te creëren, overzie je de sponsoring-inspanningen. 

  • Strategie & plan: De strategie opstellen voor on- en offline content, digitaal en sponsoring en dit vertalen in een actieplan voor het jaar. Zorgen voor uitvoering en leiding geven aan het team om vooraf vastgestelde doelen en KPI's te halen. Inhoud, sponsoring en sociale media integreren in het hart van het communicatieplan om de relevantie te verhogen en de kosten van de end-to-end communicatiemix te verlagen. Het bereik van het magazine blijven vergroten en de betrokkenheid van de lezer verhogen zodat het magazine de hoeksteen van de contentstrategie  van Delhaize blijft. Een online contentplatform opbouwen met hetzelfde bereik en dezelfde impact als het magazine en ze in integreren één omnichannel content-ecosysteem, dat intuïtief is voor de consumenten. 
  • Digitale en sociale media: Een unieke tone of voice ontwikkelen voor het merk in de on- en offline contentruimte en sociale media en andere digitale middelen inzetten als versnellers van het content-ecosysteem. Dit doe je door de sociale-mediastrategie te finetunen zodat het een bron van verkeer en publiek wordt. 
  • Sponsoring: Externe partnerschappen opbouwen met als doel de eigen media van delhaize te voeden met relevante content en ervaring. KPI's opstellen en dienovereenkomstig evalueren. Dit doen door de interne complexiteit te beperken.  
  • Kennis en relaties: Een efficiënt en solide netwerk van collega's en bondgenoten is de sleutel tot succes in deze rol. Een dergelijk netwerk opbouwen en instand houden door leiderschap op zich te nemen in de organisatie en via gezonde werkrelaties. Op de hoogte blijven van relevante ontwikkelingen en kennis uitwisselen met het team om op de hoogte te blijven van trends en ontwikkelingen en om hiernaar te kunnen handelen. 
  • People Management: Teamleden aantrekken, motiveren, ontwikkelen en betrekken met als doel een prestatiecultuur te creëren waarin persoonlijke ontwikkeling wordt gevoed en teamwork wordt gekoesterd.  
  • Analyse & Budget: Pro-actief en reactief toezicht houden op de eigen activiteiten om bij te dragen tot een cultuur van voortdurende verbetering. Het toegewezen budget beheren als een "goede huisvader of -moeder". Een proces inbedden dat is ingesteld op stabiele en dynamische groei. 

Je profiel

  • Je hebt ten minste een bachelordiploma in een relevant vakgebied (marketing, communicatie, enz.) 
  • Minimaal 7 jaar ervaring in een media-, redactie-, reclame- of content-functie. 
  • Je bent een people person, dus het onderhouden van goede relaties met verschillende belanghebbenden is je op het lijf geschreven. 
  • Je hebt ervaring met het leiden van een team. 
  • Je bent een creatieve geest met gevoel voor storytelling. 
  • Je combineert de dagelijkse realiteit met het altijd voor ogen houden van de strategische richting. 
  • Je bent drietalig (NL/FR/ENG) 

    Ons aanbod

    Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

    Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!