Je verantwoordelijkheden

Als Customer Care Coordinator definieer, coördineer en superviseer je de activiteiten van het Customer Care team in lijn met de bedrijfsstrategie om de klanttevredenheid te maximaliseren en strategische acties te ondersteunen met een kwaliteitsvolle marktanalyse. 

  • De contacten met de klanten via de verschillende touchpoints (online en offline) coördineren en ook de rol van contactpersoon op zich nemen om de klanten te informeren en ter beschikking te zijn voor alle vragen of opmerkingen van de klanten en het team.
  • Het jaarplan met de uit te voeren analyses en acties in het domein “Customer Satisfaction” opstellen en uitvoeren om over de noodzakelijke gegevens te beschikken om analyses uit te voeren op basis van de vastgestelde behoeften (aankopen, verkoop, marketing, strategie, …).
  • De communicatie betreffende de “Customer Satisfaction” van de klanten voor het management voorbereiden en garanderen via presentaties, rapporten en periodieke vergaderingen (elke maand en ad hoc) om de strategische beslissingen in dit domein te ondersteunen.
  • De teamleden elke dag motiveren en coachen om over enthousiaste medewerkers te beschikken die trots zijn op hun resultaten.
  • Relevante evoluties (van de markt) in zijn domein proactief opvolgen, de business (proactief) adviseren en hun vragen beantwoorden om adequate oplossingen en verbeteringen voor te stellen en bij te dragen aan de beslissingname. 

Je profiel

  • Je hebt een bachelor in een commerciële, psychologische of sociologische richting (of gelijkaardige ervaring)
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in het managen van een dienst-na-verkoop naar de eindklant toe.
  • Jij bent sterk in het motiveren en beïnvloeden van je medewerkers
  • Organisatie en communicatie zijn je sterke punten.
  • Je beschikt over een goede dosis doorzettingsvermogen.
  • Omgaan met verandering, daar ben je sterk in.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!