Je verantwoordelijkheden

Als Customer Care Assistant sta je in voor de telefonische dienstverlening aan klanten alsook voor de administratieve en organisatorische opvolging van dossiers. Op die manier bied je een correcte en vlotte service aan onze klanten. Dit betreft een tijdelijke functie van 16/01/2023 tot en 17/03/2023.

  • Verwerken en beheren van alle klachtengegevens ook voor de e-commerce en de sociale media (bv: Twitter, Facebook,…) teneinde over actuele klachtendossiers te beschikken.
  • Optreden als telefonisch eerste aanspreekpunt voor de klant, de klacht goed analyseren en de betrokkene garanderen dat er opvolging zal worden gegeven aan de klacht teneinde een efficiënte en klantgerichte service te bieden met het oog op een maximale klantentevredenheid.
  • Verwerken van de binnenkomende aanvragen, opmerkingen en problemen (post, mail, telefonisch), analyseren van de klacht en deze doorgeven aan de bevoegde diensten teneinde zo snel en correct mogelijk de meest gepaste oplossing voor te stellen.
  • Verrichten van diverse administratieve handelingen teneinde de afhandeling van klantenaanvragen optimaal te ondersteunen.
  • Opvolgen van de behandeling van de klacht door de bevoegde diensten te mobiliseren tot het vinden van een oplossing, teneinde elke klant een adequate oplossing te bieden voor de klachten, binnen een redelijke termijn.
  • Bijwerken en onderhouden van de vakkennis en de technische vaardigheden op het gebied van customer service teneinde de eigen vakkennis te maximaliseren en deze optimaal binnen de organisatie toe te passen.

Je profiel

  • Je bent vlot tweetalig: Nederlands en Frans.
  • Je hebt een Bachelor-diploma en 6 maand à 1 jaar ervaring.
  • Je bent het gewend om alle soorten klachten en bevoegde diensten goed te leren kennen. 
  • Grondige kennis van MS Office is vereist. 
  • Ervaring in een supermarkt is een pluspunt.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!