Je verantwoordelijkheden

De Content Expert ontwikkelt & voert het omnichannel content plan uit voor de pijler “Better Living” in onze marketingafdeling door toezicht te houden en te coördineren met interne & externe stakeholders. Deze functie bestaat voornamelijk uit de constante optimalisatie van het content plan via meerdere kanalen door analyse, evaluatie van alle acties die merkbetrokkenheid en online en offline verkeer stimuleren. Je werkt samen met creatieve teams om een sterke reserve aan hoogwaardige, relevante en boeiende inhoud af te leveren. Je realiseert dit via live ervaringen (bv. sponsoring), geschreven inhoud zoals het magazine, sociale media of andere. Kortom, alles wat de Delhaize-merken versterkt en ons publiek bindt. 

  • Je definieert een actieplan voor omnichannel content voor het jaar van Better Living. Je houdt toezicht op en zorgt voor de uitvoering om vooraf gedefinieerde doelstellingen te behalen en KPI's te respecteren.  
  • Je superviseert en coördineert de creatie van het online content plan: Je neemt de leiding voor het creëren van online content om onze digitale kanalen te voeden.  
  • Je ontwikkelt digitale campagnes (organisch en betaald) en beveelt ze aan. Je doet dit in samenwerking met agentschappen en interne stakeholders om consumenten te betrekken dankzij kwalitatieve content en om de emotionele band en de merkidentiteit van Delhaize te versterken. 
  • Je houdt toezicht op en coördineert de uitvoering van het content plan offline: Je superviseert en coördineert de end-to-end-productie van het Delhaize-magazine (on- & offline), van inhoud tot productie en activatie. Zo garandeer je een optimale samenwerking met alle betrokken partijen  en zorg je ervoor dat de beste output tijdig wordt afgeleverd en in lijn is met de merkidentiteit en strategie van Delhaize. 
  • Je houdt relevante ontwikkelingen bij op het gebied van sociale/digitale media, wisselt kennis uit met collega's en bevordert kennisoverdracht binnen de organisatie. Zo blijf je op de hoogte van de goede praktijken en ontwikkelingen en kan je deze vervolgens in de praktijk omzetten. 
  • Je superviseert en coördineert de uitvoering van de sponsoringstrategie met als doel de eigen media van Delhaize te voeden met relevante inhoud en ervaring. Je stelt de KPI's op en evalueert in functie hiervan. Je doet dat door de interne complexiteit te beperken.  
  • Je  beheert het jaarbudget voor de digitale activiteiten/activiteiten m.b.t. sociale media, in lijn met de overeengekomen richtlijnen van het management. Zo kan je een stabiel, dynamisch & kostenefficiënt financieel management verzekeren. 
  • Je beheert het netwerk van externe en interne relaties. Op die manier verzeker je een optimale samenwerking met alle relevante belanghebbenden en draag je bij aan het gewenste imago van Delhaize. 

Je profiel

  • Je hebt een masterdiploma in Communicatie of Marketing of hebt gelijkwaardige ervaring. 
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie. 
  • Je kent omni-channel marketing, social media marketing, redactie, enz. 
  • Je hebt sterke projectmanagementvaardigheden en werkt gestructureerd en georganiseerd. 
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Frans en Engels. 
  • Je hebt een analytische geest en bent leergierig. 

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.HU1070