Vos responsabilités

Delhaize wil er zijn voor haar klanten. In de winkels, maar ook online. Onze klanten moeten zich gehoord, gewaardeerd en verbonden voelen; iets wat we willen bereiken door verder te bouwen aan een responsieve en inclusieve digitale community.  

Heb jij zin om hieraan mee te bouwen? Dat komt goed uit, want wij zijn op zoek naar een community engagement specialist!  

 

Als social media specialist beheer je de reacties op alle social mediakanalen waarop Delhaize actief is: Facebook, X, Instagram, TikTok, App Review.   

Voornamelijk zal je jouw tijd invullen met de volgende taken:  

  

  • Social media conversation management: Je bent verantwoordelijk voor alle inkomende berichten (dispatchen, beantwoorden, taggen,…). Die berichten beheer je via Engagor.  Bovendien monitor je de aanwezigheid van Delhaize op andere, externe social media-pagina's.  

  • Social media community management: Je zorgt enerzijds voor engagement op onze eigen social media kanalen, anderzijds zorg je voor de visibliteit en engagement op externe pagina's. Dit doe je door publieke comments proactief op te volgen, te interageren op social media posts,… .   

  • Reporting & analysis: In samenwerking met jouw collega maak je een reactieve (wekelijkse, maandelijkse en YTD) rapportering op. Op die manier breng je andere departementen op de hoogte van de social mediaprestaties van Delhaize.  

  • Je detecteert opportuniteiten, trends,… om onze online visibiliteit te verhogen en je deelt die proactief met andere departementen.  

  • Je werkt samen met het marketing- en contentteam om onze visibliteit nog beter in kaart te brengen: wat is het bereik? Hoeveel likes, comments, shared posts?  

  • Support in projects & quality control: Samen met jouw collega monitor je de kwaliteit en de klantentevredenheid. Dit doe je door regelmatig kwaliteitscontroles te doen op onze kanalen.  

  • Je biedt ondersteuning als er nieuwe tools of functies geïmplementeerd worden.  

  • Je zorgt ervoor dat je zowel intern als extern gealigneerd bent met de andere teams (het lokale en nationale campagneteam, content,..). Zo krijgen onze klanten steeds een eenduidige boodschap te lezen.  

  • Je monitort de activiteiten van onze externe partner. 

  

Votre profil

  • Je kan minimaal een eerste gelijkaardige ervaring voorleggen. 

  • Jouw schriftelijke communicatie staat on point en heeft een creatieve touch.  

  • Je bepaalt gemakkelijk prioriteiten (prioplanning).  

  • Je hebt een kritische blik.  

  • Je kan goed zelfstandig werken.  

  • Je communiceert vlot met andere departementen en collega's.  

  • Je spreekt perfect Frans en je hebt een zeer goede (schriftelijke en mondelinge) kennis van het Nederlands. 

 

Notre offre

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring.

Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, groepsverzekering en facultatieve hospitalisatieverzekering, en uiteraard een personeelskorting in de winkel!

Thuiswerk spreekt voor zich en wordt voor elke job anders ingevuld.

En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor.

Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!