Je verantwoordelijkheden

  • Bijstaan van de Webmaster Specialist in de dagelijkse activiteiten, onderhouden en optimaliseren van de sites teneinde bij te dragen tot het verzekeren van een optimale klantenervaring en dit binnen de lijnen van het commercieel en communicatieplan
  • Implementeren van het commercieel plan (in lijn met het commercieel plan ingevoerd door de marketingafdeling) en/of specifieke offertes invoeren, via tools zoals banners, productencarrousels enz., teneinde de sites Delhaize.be, DelhaizeWineWorld en Delhaize Direct lux in overeenstemming te brengen met het commercieel plan.
  • Creëren van verschillende inhoudspagina’s in functie van de commerciële acties, creëren van ‘Content Pages’ in de CMS-tool (Content Management System) (enkel inhoud) in functie van de boodschap en creëren van ‘Content Selling Pages’ in de CMS-tool (afbeeldingen + producten) in functie van het commercieel plan teneinde ervoor te zorgen dat de sites overeenstemmen met het commercieel en het communicatieplan.
  • Verzekeren van de coördinatie met de teams van re-ordering (Delhaize.be) en aankoop (Delhaize Wine World) teneinde ervoor te zorgen dat de informatie (promoties, discovery products, nieuwe producten,…) beschikbaar is op de sites om de beschikbaarheid en voldoende stock te garanderen voor alle producten van het commercieel plan met respect voor de voorziene termijnen.
  • Bijstaan van de Webmaster Specialist bijstaan in de coördinatie van de campagnes met de andere departementen van Delhaize teneinde voor coherentie te zorgen tussen de uitgevoerde acties in de winkels en in de afhaalpunten die eraan verbonden zijn.
  • Creëren van promotiecodes teneinde de werking tijdens de lancering van de commerciële actie te verzekeren.
  • Helpen van Customer Care bij de behandeling van klachten en/of problemen ondervonden door de verschillende gebruikers van onze sites zo snel en efficiënt als mogelijk teneinde de tevredenheid van onze klanten te garanderen.
  • Testen van de nieuwe functionaliteiten of update van bestaande functionaliteiten (als e-Commerce Webmaster Assistant) en de feedback van de incidenten met betrekking tot deze functionaliteiten doorgeven teneinde de validering ervan en hun migratie naar de productiesite mogelijk te maken.
  • Updaten van de verschillende optimalisatiepunten van de SEO (Search Engine Optimalisation), net als de verschillende bestaande pagina's, volgens de gedane aanbevelingen en nieuwe contentpagina's aanmaken in functie van de guidelines teneinde de zichtbaarheid van Delhaize op Google te optimaliseren.  Op autonome wijze de projecten i.v.m. de optimalisatie van de geproduceerde gegevens en leveranciers (Brand Manager) en i.v.m. de optimalisatie van de zoekmotoren beheren met behulp van specifieke werkmiddelen en klantgedragstudies (user tests) teneinde ondersteuning te bieden aan de Webmaster Specialist en de kwaliteit van de online ervaring van de klanten te optimaliseren.

Je profiel

  • Je bent in het bezit van een Bachelordiploma (markering, e-commerce) of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring met het beheren van e-commerce websites.
  • Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en zeer goed Frans.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Excel,….).
  • Je hebt een feeling voor technologie en Web-grafisme.
  • Je bent klantvriendelijk.
  • Je bent autonoom.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!

#LI-ESCHU1070