Je verantwoordelijkheden

Je profiel

We zijn opzoek naar een nieuw TALENT! Als Administratief Bediende Logistics Support zullen je verantwoordelijkheden zijn:

  • Instaan voor een aantal processen die eigen zijn aan het departement met betrekking voor het beheer van bestellingen (bv. kantoorbenodigdheden, gebruik / verbruik materialen in de logistiek,  …), inclusief het opvragen en vergelijken van, plaatsen van bestellingen, controleren van de levering, opmaken van facturen, teneinde de juiste omstandigheden te creëren waarin het departement efficiënt kan functioneren. Deze processen dienen op een uniforme manier in de verschillende DC’s te worden uitgevoerd (zelfde leveranciers, materialen en producten, zelfde gebruik van kostenplaats, …)
  • Instaan voor de ondersteunende processen gelinkt aan de  projecten en/of de toebedeelde   verantwoordelijkheden van Logistics support zoals bv vendingmachines en  economaat proces en andere. Op basis van rapporten en controles zullen anomalieën op een correcte en gestaafde wijze worden doorgegeven aan de betrokken leidinggevende. Door middel van diverse analyses dient ook de financiële impact van deze processen bewaakt te worden
  • Fungeren als centraal aanspreekpunt voor het departement voor de bovenstaande kernresultaatgebieden en als dusdanig samenwerken met andere departementen (bv technische dienst, wasserij, management, leveranciers, sociale partners…), teneinde bij te dragen tot een optimale informatiedoorstroming binnen het departement en tussen de verschillende departementen.
  • Uitvoeren van diverse operationele en administratieve taken (bv ophangen communicatie aan de valven, beheer geboortemanden enz) teneinde de leidinggevende(n) en de collega's (arbeiders, bedienden, kaders) zo goed mogelijk te ondersteunen op praktisch en administratief vlak en dit op een uniforme wijze in de verschillende Dc’s.
  • Bijwerken en onderhouden van de eigen vakkennis (op eigen aanvraag maar ook op aanvraag van de werkgever) en de technische vaardigheden (IT-tools, …), teneinde deze vakkennis en expertise optimaal en efficiënt binnen de organisatie toe te kunnen passen. doorgeven,signaleren van structurele problemen aan de hiërarchie en al een eerste aanzet geven tot een oplossing en open-minded zijn voor verbetering in het door hem toegewezen vakgebied.

 

 

 

Bieden van administratieve en operationele ondersteuning, op autonome en proactieve wijze, zoals het beheren van de bestellingen (end 2 end) van de logistieke operaties en het beheer van de processen van de doelgebieden toegewezen aan Logistics support met als doelstelling deze processen op een uniforme wijze uit te voeren in de verschillende DC’s zodanig deze op een kost efficiënte gestructureerde manier worden uitgevoerd en om een duidelijke kostenmatrix te bekomen

Bachelor-diploma met 1 tot 3 jaar aanvullende ervaring.

De inwerktijd in de functie bedraagt 3-6 maanden.

Grondige kennis van MS Office is vereist

 

De functie heeft een belangrijke impact op de efficiënte werking van het departement Logistiek en het efficiënt functioneren van de leidinggevende(n) en de collega's.

Plaats van tewerkstelling : zal afwisselend op de site Zellik als op de site van Ninove zijn.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!