Je verantwoordelijkheden

VASTBERADENHEID– INTEGRITEIT – MOED – NEDERIGHEID – HUMOR
 

Je profiel

Als Activation Coordinator ben je verantwoordelijk voor de definiëring en implementatie van commerciële acties en/of seizoensevenementen in lijn met de commerciële- en marketingstrategie.

 

Jouw verantwoordelijkheden

 

– Op basis van een commercieel plan stel je commerciële- of seizoensactivaties op, definieer je en volg je het budget op.

– Je bent verantwoordelijk voor de marketingcampagnes van A tot Z: opstellen van de briefing, briefing aan het agentschap, coördinatie van de realisatie van het communicatiemateriaal.

– Je kijkt toe op de integratie van jouw campagnes in het promotiemateriaal en start de campagne op in onze winkels.

Je analyseert en volgt de evoluties op de markt en bij de klanten in samenwerking met onze departementen Business Strategy, Retail en Customer Care.  Je brengt innoverende ideeën aan en maakt aanbevelingen voor de realisatie van het commercieel plan year +1 voor wat betreft commerciële evenementen.

Je werkt nauw samen met de departementen Verkoop, Aankoop, Communicatie en Customer Care.

– Je rapporteert aan de  Projects/Events & Category Marketing Manager.

 

 

Jouw profiel

 

– Je hebt een Bachelor of Master en een eerste relevante ervaring in een marketingfunctie, idealiter in trade marketing

Je kent de tools Nielsen en GFK

Je bent autonoom en hebt goede competenties in Project Management

– Je bent  van nature uit open, en kan jouw ideeën verdedigen.  Je bent ook resultaatgericht

– Je hebt affiniteit met de retail- en voedingssector

– Je hebt een zeer  goede kennis van het Frans en Engels

Ons aanbod

Ons aanbod

Een aantrekkelijk loon met bijkomende extralegale voordelen, reële doorgroeimogelijkheden, toffe collega’s en een aangename werksfeer. Bij Delhaize vind je niet enkel de uitdaging, maar ook de fun.