Je verantwoordelijkheden

Delhaize's in-store bestel- en voorraadbeheertool "iCaros" speelt een sleutelrol om de uitvoering van onze in-store strategie te ondersteunen en zo een optimale aanvulling van onze verkooppunten, een degelijk voorraadbeheer in de winkel en de klantentevredenheid te verzekeren. De Replenishment Analyst biedt deskundige ondersteuning bij het gebruik van onze tool, analyseert de data en zodoende de werking en het gebruik ervan, signaleert de mogelijkheden en initieert de noodzakelijke ontwikkelingen en actieplannen voor verbetering

Als Replenishment Analyst ben je verantwoordelijk voor de analyse van data, van noden en aanvragen en de implementatie van verbeteringen voor het aanvullen van winkels om te anticiperen op verschillende gebeurtenissen die een directe impact hebben op de orderafhandeling. Door jouw samenwerking met de "Field experts" identificeer je mogelijkheden om de tools een grotere "business oriëntatie" te geven. Je zult daarom de uitbreiding van iCaros naar nieuwe productcategorieën, nieuwe verkooppunten en nieuwe merken analyseren en ondersteunen en suggesties doen om bestaande methoden, systemen en procedures te verbeteren. De Replenishment Analyst is eveneens verantwoordelijk voor de opvolging van de operationele uitvoering om te anticiperen op de ondervonden problemen, ze op te lossen en ze te escaleren naargelang hun belang. Je gebruikt bestaande tools om nauwkeurige forecastings uit te voeren en het behalen van KPI's dagelijks te monitoren. Daarnaast neem je de nodige maatregelen om een goede operationele uitvoering te verzekeren, vooral in uitzonderlijke omstandigheden (anticipatieplannen, zorgen over de integratie van gegevens, …). Je zult de iCaros-configuratie aanpassen en optimaliseren om in elke winkel en op elk moment kwalitatieve bestellingen en een passend niveau van aanvulling te garanderen. De Replenishment Analyst bewaakt en optimaliseert de geïmplementeerde controleprocessen om technische problemen op te sporen, eventuele fouten die individueel of collectief een impact hebben op de kwaliteit van de door de tools gegenereerde ordervoorstellen en garandeert een optimale dekking van alle risico's.

Je profiel

Je bent bekend met de standard operating procedures binnen voorraad- en ordermanagement en hebt een goede kennis van voorraad- en ordermanagement tools. Gevorderde data-analyse, Excel en Power BI hebben geen geheimen voor jou en je zorgt voor een goede opvolging van de KPI's. Bovendien heb je een goede kennis van aanbestedingsprocedures, forecasting, seizoensgebondenheid, enz. Jij bent vlot drietalig (Nederlands, Frans en Engels) en bent sterk in het oplossen van problemen. Jij neemt zelf initiatief om verbeteringen voor te stellen en te implementeren alsook om bepaalde projecten in handen te nemen.

Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, nettovergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via ons opleidingsaanbod, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.

Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!